Alimente Care Fortifica Sistemul Imunitar

222
Alimente Care Fortifica Sistemul Imunitar
Loading...

Cu totii stim ca atunci cand avem un sistem imunitar puternic, nu suntem afectati de boli sau infectii, si avem si un nivel de energie foarte ridicat care ne permite sa ne continuam activitatile zilnice fara sa ne simti epuizati. Cum obtinem acest rezultat? Ce alimente trebuie sa consumam pentru a avea un sistem imunitar puternic? Hai sa vedem ce spun specialistii.

Grapefruit-ul Acest fruct este foarte consumat in ziua de azi dar putin stiu ca acesta ajuta la intarirea sistemului imunitar. Grapefruit-ul contine foarte multa vitamina C, si flavonoide care sunt niste compusi chimici naturali excelenti pentru cresterea capacitatii sistemului imunitar. Mandarinele si portocalele au efecte asemanatoare, doar ca la un nivel mai scazut.

Loading...

Varza Varza reprezinta o alta solutie naturala de intarire a imunitatii. Mai mult decat atat este si foarte ieftina. Indiferent de tipul de varza folosit, ca este alb sau rosu, aceasta ofera un plus de antioxidanti si ajuta la fortificarea sistemului imunitar.

Migdalele Se pare ca migdalele reduc semnificativ efectele stresului asupra sistemului imunitar. Doar un sfert de ceasca de migdale contine aproximativ jumatate din cantitatea zilnica recomandata de vitamina E pentru un sistem imunitar puternic. Migdalele sunt bogate si in niacina, vitamina B, si riboflavina, componente foarte cunoscute pentru reducerea stresului. In plus, sunt si foarte gustoase si se pot manca atat crude cat si in diverse deserturi.

Stridiile Stridiile sunt absolut delicioase si in plus contin o cantitate mare de zinc. Acest zinc ajuta in potenta masculina, are efect antiviral, ajuta la vindecarea ranilor, si pe deasupra intareste sistemul imunitar. Pentru o sanatate de fier este recomandat sa se consume stridii cat mai des posibil.

Iaurtul Degresat Iaurtul, si ne referim aici doar la cel degresat, poate reduce riscul de a raci si deasemenea poate stimula sistemul imunitar pentru a fi mai eficient in privinta bolilor si a infectiilor. Iaurtul degresat contine vitamina D care atunci cand este la un nivel scazut in organism poate creste riscul de raceala si gripa.

Broccoli

Aceasta leguma contine o substanta chimica care stimuleaza sistemul imunitar, si pe deasupra este si plin de nutrienti care protejeaza foarte bune organismul. Broccoli reprezinta o sursa bogata de glutation, vitamina A, si vitamina C.

Spanacul

Spanacul este extrem de bogat in mai multe substante nutritive. Acesta contine foarte mult acid folic care este esential pentru producerea de celule noi, antioxidanti, si fibre, precum vitamina C. Cel mai bine pentru organism este sa se consume spanac in forma cruda pentru ca atunci beneficiezi de toti nutrientii prin preparare termica se distrug aproximativ jumatate din ei iar acest lucru inseamna ca va trebui sa maresti cantitatea de spanac consumata.

Usturoiul

Usturoiul da un gust aparte preparatelor culinare si pe langa acest lucru mai ajuta si la intarirea sistemului imunitar. Acesta ofera mai multi antioxidanti care ajuta in lupta impotriva invadatorilor sistemului imunitar, precum bacteriile si H. Pylori. Nutritionistii ne recomanda sa taiem usturoiul marunt si sa sa il lasam aproximativ 20 de minute inainte de a-l adauga efectiv in mancare. Acest procedeu ajuta la activarea enzimelor imunostimulatoare.

Loading...