Cum sa Previi Durerile de Spate

0
22
Cum sa Previi Durerile de Spate

Durerile de spate ne dau batai de cap multora dintre noi, in special celor care petrec foarte mult timp pe scaun. Acestea pot fi tratate dar cel mai bine ar fi sa le prevenim. Putem face acest lucru in foarte multe moduri, dar este necesar sa fim disciplinati si sa urmam in intregime sfaturile specialistilor. Hai sa vedem ce trebuie facut mai exact, pentru a preveni durerile de spate.

Exercitiile Fizice Sunt Esentiale 

Auzim in stanga si in drepta cat de importante sunt exercitiile fizice, dar cei mai multi dintre noi nu le practicam sau o facem mult prea rar. Miscarea este esentiala pentru buna functionare a intregului organism dar si pentru a preveni durerile de spate sau de gat.

Chiar si o simpla plimbare de 20, 30 de minute poate avea efecte benefice, si de aceea este recomandat sa ne face timp, macar o data la doua zile. Oamenii cred ca e nevoie de o ora, doua de exercitii fizice pentru a beneficia de toate avantajele pe care acestea le ofera, dar nu este deloc asa. Cum am precizat mai devreme, chiar si doar o jumatate de ora de miscare ne poate ajuta sa fim mult mai sanatosi si sa ne simtim mai bine.

Salteaua de Pat Este Foarte Importanta 

Durerile de spate mai pot aparea si din cauza faptului ca patul nostru nu este unul foarte confortabil. Prin urmare, daca vrei sa previi durerile de spate, atunci va trebui sa te asiguri ca ai o saltea de pat ultra confortabila. Aceasta nu trebuie sa fie nici prea tare dar nici prea moale.

Saltelele ortopedice sunt cele mai bune, chiar daca au preturi destul de mari in comparatie cu alte modele. Trebuie sa investesti inteligent intr-un astfel de produs, pentru ca vei investi astfel in sanatatea ta.

Nu Sta Prea Mult pe Scaun  

Daca jobul tau implica statul pe scaun si efectiv nu poti evita acest lucru, atunci recomandarea specialistilor este aceea de a te ridica cel putin 10 minute la fiecare doua ore.

Pur si simplu, ia-ti o pauza de 10 minute si plimba-te prin birou sau afara daca ai posibilitatea aceasta. In acest mod vei debloca muschii spatelui si cei ai gatului care au stat destul de incordati in toata perioada in care ai stat pe scaun. Facand acest lucru vei reusi previi atat durerile de spate cat si cele de gat.

Nu Ridica Greutati si Nu Face Eforturi Fizice Prea Mari

Ridicatul greutatilor, chiar si din cand in cand poate duce la dureri de spate destul de mari. In plus, chiar si efortul fizic intens poate cauza fix aceeasi problema de sanatate. De aceea trebui sa eviti sa faci aceste lucruri. In cazul in care este necesar sa ridici un obiect greu, atunci este recomandat sa o faci incet si cu grija, si niciodata brusc pentru ca risti astfel sa blochezi muschii spatelui si efectiv sa nu te mai poti misca.

Nu uita ca sanatatea este pe primul loc inainte de orice altceva. Prin urmare, este esential sa ai grija de ea pentru a te putea bucura la maxim de viata.